مخاطرات خوابيدن با موهاي تر

انجام عمل بيني در مشهد

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مخاطرات خوابيدن با موهاي تر

۱۶ بازديد

مخاطرات خوابيدن با موهاي ترتجميل الانف خوابيدن با مو تر و كم آب نشده يكي‌از بدترين عادت هايي است كه بعضا خانم ها دارا‌هستند . در حالتي كه شما نيز اينگونه مي باشيد خوبتر است اين عادت بد و زيان آور را ترك فرمائيد . خوابيدن با گيسو تر به سه استدلال بزرگ خطرناك است . 
به سه ادله پيشنهاد مي شود كه حتما موهاي خويش را كم آب نماييد و بخوابيد و به هيچ وجه با موهاي مرطوب يا اين كه تر نخوابيد . 
سردرد رتبه حرارت در خواب ارتقاء مي‌يابد . تن گرم و رطوبت راز پيچيده شده در حوله , قادر است سردرد شديد توليد نمايد . هنگامي موي مرطوب است سكو حرارت رمز نمي تواند با جايگاه حرارت تن تطبيق يابد ; به همين منظور سردرد شديدي در آخر شب به‌وجود مياورد . 
عفونت بالش محل قابل قبولي براي پرورش باكتري است چون عرق , سلول هاي مرده و روغن هاي پوست را جذب مي نمايد . موهاي تر سبب ساز مرطوب شدن بالش ميشود كه محل قابل قبولي را براي پرورش عفونت و باكتري آماده مي نمايد . 
موهاي آسيب پذير و ساخت موخوره موها خيلي زود آسيب پذير و به موها زخم وارد مي‌شود و درنهايت به موخوره سبب ساز ميشود . 
نكته هايي با اهميت در كتف كردن و كم آب كردن گيسو _ نكته مهمي كه بايستي به آن دقت داشته باشيد اين است كه با گيسو خويش به ملايمت اخلاق و رفتار كنيد . غلاف اطراف هر تار موي در راستاي پائين رويش مي‌كند . هنگام كم آب كردن موها با حوله يا اين كه كتف و سشوار زدن مدام از طرف ريشه به جهت نوك موي دست را حركت دهيد تا موي نشكند . 
_ از برس دلخواه براي هر كاري استفاده كنيد . براي صاف كردن موي از يك برس گرد و ضخيم , براي مجعد كردن و موقعيت دادن از برس گرد نازك و از برس تخت براي صاف و يكدست كردن تراز گيسو استفاده كنيد . 
_ استفاده از كرم‌ يا اين كه شامپوهاي قابل انعطاف كننده موي بعد از گرمابه كردن , گيسو را قابل انعطاف خيس كرده و كتف كردن گيسو را راحت خيس مي‌كند . 
_ موهايتان را پيش از شست و شو با شامپو برس كنيد تا عالي از نيز جدا شوند . 
_ هنگامي كه موي تر است شكننده خيس است , براين اساس از خشك كردن وحشيانه گيسو با حوله و كتف زدن و برس كشيدن محكم و طاقت فرسا بايستي جدا دوري كنيد . 
_ برس زدن مي بايست دو توشه طي روز ( صبح و شب ) و هر توشه دست كم يك دقيقه صورت پذيرد . 
_ براي از نيز جدا كردن موها , ابتدا كتف را روي نقاطي كه گره‌هاي احتمالي موجود است بگذاريد‌ و گره‌ها را گشوده كنيد . موها را نكشيد و به‌تدريج جور هايي از مويتان را كتف كنيد . 
_ شايسته ترين رويكرد برس زدن موها اين است كه راز به طرف زير باشد و از پشت گردن به طرف پيشاني موها برس شوند و آن‌گاه از كناره ها به طرف بالاي راز اين كار را ادامه دهيد و در آخر با بُرس كردن از پيشاني به طرف پشت راز كار را خاتمه دهيد . 
_ در حالتي كه موهايتان را شستيد , حوصله كنيد تا 80 درصد از موهايتان خشك شوند و بعد از آن برس بكشيد . 
_ ‌ از شامپوهاي معمولي و دلخواه با گونه موهايتان استفاده كنيد . سفارش مي شود از دو مدل شامپو به صورت متناوب استفاده كنيد . 
_ به اقتدار كف اعتماد نكنيد , كف مضاعف نمي تواند برهان پاكي و تميزي موها باشد . اكثر شامپوها قابل انعطاف كننده مي باشند و كمتر كف مي‌كنند . 
_ دو توشه شست و شو با شامپو در هفته سفارش مي شود , ولي براي كساني كه حس لزوم مي كنند , شست و شوي هر روزه نيز ايرادي ندارد ( ولي به شرطي كه از شامپوهاي معمولي و مطلوب گيسو استعمال شود ) . 
_ دو توشه شامپو كردن پشت سر هم بي خودي است و به عبارتي يك توشه كافي است و در واقع توشه دوم شستن , بيهوده پوست رمز را حياتي مي كند و سبب ساز ساخت الكتريسيته در موها مي گردد . 
_ در‌حالتي كه ميتوانيد آبكشي را با آب سرد خاتمه دهيد , چرا كه اين فعاليت سبب ساز ميگردد كراتين مو جود بر روي مرحله بيروني موي صاف شود . لذا گيسو شما با اين كار صاف خيس , براق خيس و درخشان خيس خواهد شد . 
_ ‌ به صورت مداوم از سشوار استفاده نكنيد . بگذاريد گه گاه موهايتان در هواي آزاد خشك شوند . 
_ نكته انتها ( كه دوچندان حساس است واغلب فراموش مي گردد ) اينكه كتف و برس خويش را دست كم هفته اي يك توشه با آب و صابون بشوييد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.