چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مراقب دستمال هاي مرطوب كننده باشيد

۲۲ بازديد

مراقب دستمال هاي مرطوب كننده باشيدتجميل الانف يك جراحت شناس اجتماعي از فروش دستمال هاي مرطوب كننده اعتياد آور در بازار خبر اعطا كرد و بيان كرد : زنان و دختران مراقب دام تازه مافياي مواد مخدر باشند . پزشك مجيد ابهري افزود : به تازگي با اعتنا به توسعه و گسترش پيكار پليس پيكار با مواد مخدر با قاچاقچيان , مافياي مواد مخدر تاكتيك هاي خويش را عوض كرده و مبادرت به ايجاد و عرضه اقلام تازه با تبليغات كاذب نموده است . 
او اعلام كرد : يكي اين اقلام دستمال كاغذي مرطوب كننده براي رفع خستگي پوست و برنا سازي آن است كه بوسيله فروشندگان زن در اتوبوس ها , مترو و اماكن لبريز رفت و آمد بانوان تبليغ و عرضه مي گردد . 
ابهري اظهار داشت : دستمال هاي مرطوب كننده با اسم «عاليا» كه با كار فيس به رخ بوسيله فروشندگان عرضه مي گردد خير فقط موجب برنا سازي پوست نمي‌شود بلكه با توليد اعتياد به مواد مخدر صنعتي سبب ساز پيدايش بيماريهاي متفاوت هم خواهد شد . 
اين زخم شناس اجتماعي تاكيد كرد : اين دستمال ها بعداز دو توشه استفاده اعتياد توليد مي نمايد و دارنده مواد مخدر «السي من» از مشتقات آمفتامين مي‌باشند و در بالا دستمال مرطوب كننده با قيمت خوب بين ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان فروخته مي‌شود و بعد بعداز توليد اعتياد تا بسته اي ۲۰۰ هزار تومان هم عرضه مي‌شود . 
به گفته ابهري , با دقت به مخاطرات و دلايل استفاده از اينگونه دستمال ها آگهي ضروري به دختران و زنان برنا در جهت مخاطرات استفاده از آن براي زنان و دختران ميتواند گام موثري در پيشگيري و رويا رويي باشد . 
اين معلم دانشكده با اشاره به اين‌كه در هر بسته ۱۰ عدد دستمال مرطوب كننده اعتيادآور قراردارد , اظهار كرد : در قبلي مافياي مواد مخدربه صورت هاي آدامس و شكلات مبادرت به عرضه مواد مخدر مي كردند كه شناسايي و معرفي شده و با ناكامي مواجه شدند البته اين توشه با عرضه اين دستمال ها قصد كثيف سازي دختران و زنان برنا را دارا‌هستند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.