جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

شايسته ترين زمان ورزش براي چربي سوزي كدام است؟

۱۵ بازديد

شايسته ترين زمان ورزش براي چربي سوزي كدام است؟ 

تجميل الانف
احتمالا براي خيلي ها اين سوال بوجود آمده باشد كه شايسته ترين زمان ورزش براي چربي سوزي كدام است؟ و يا اين كه اين كه ورزش كردن در صبح مي تواند در فرايند كاهش وزن تاثير بيشتري داشته باشد يا اين كه خير؟ 
زمان تمرين صرفا يكي عوامل موءثر بر تلاش ورزشي است و عوامل حياتي ديگر نظير شدت و زمان تمرين نسبت به گزينش زمان تمرين نقش دوچندان برجسته تري در وصال به هدف ها شما ايفا مي نمايند . 
گذشته از اين كه در خصوص گزينش شايسته ترين زمان تمرين چهت نيل به هدف ها مختلفتان تصميم بگيريد خوبتر است از تمام زوايا محاسن و معايب تمرين در صبح و عصر را به صورت علمي و با اعتنا به پژوهش ها انجام يافته بررسي فرمائيد تا شما بتوانيد به راحتي تعيين خويش را انجام دهيد . 
شايسته ترين زمان ورزش براي چربي سوزي كدام است؟ پونيشا : : نيروي عمل مجازي 
مزاياي تمرين صبحگاهي 
در يك تحقيق افراديكه در ورزش صبحگاهي كمپاني كرده بودند با تمركز و انرژي بيشتري فعاليت روزمره خويش را انجام دادند . پژوهش ها طولاني بازه زماني نشان دادند افراديكه در ورزش صبحگاهي كمپاني مي‌نمايند احتمال اين‌كه عادت به ورزش كردن را كنار بگذارند نسبت به افراديكه در ساعت ها ديگري از روز ورزش مي‌نمايند , دوچندان كمتر است . براي بخش اعظمي از اشخاص ورزش صبحگاهي فراوان مطلوب خيس است چون احتمال اين كه بعداز اتمام مشغله هاي كاري خسته باشند و از ورزش كردن صرف لحاظ نمايند مضاعف دوچندان است . ورزش صبحگاهي شديد با شكم خالي ميتواند سبب حيف كردن عضله ها شود و اين با انگيزه حيف كردن چربي تن زياد گوناگون است . به همين علت اين نكته را مي بايست به خاطر سپرد كه پيشين از تمرينات مي بايست يك ناشتايي سرشار از پروتئين خورده شود تا تن به دليل كمبود انرژي بدون چاره به سوزاندن پروتئين نشود . 
مقاله داراي ارتباط : شايسته ترين مواد غذايي براي وعده ناشتايي چيست؟ 
در‌حالتي كه به هر علتي اين قابليت وجود نداشت كه پيشين از تمرين صبحگاهي , ناشتايي استعمال شود بايستي شدت تمرينات به دليل ذيل بودن مرحله انرژي كاهش يابد . 
مقاله داراي ارتباط : آيا ورزش كردن با شكم خالي منجر چربي سوزي مي شود؟ 
معايب ورزش صبحگاهي 
تمرينات صبحگاهي شديد قادر است موقعيت استرس زايي به تن وارد نمايد . زمانيكه تن به ورزش كردن در صبح عادت ندارد اين وضعيت استرس زا بيشتر تن را زير تاثير قرار مي دهد . پس براي جلوگيري از زخم و كاهش وضعيت استرس زا بايستي شدت تمرينات را ذيل آورد و بعد از اين كه تن به ورزش صبحگاهي عادت كرد يا اين كه به عبارت ديگر به تمرين در صبح سازگار شد مي شود به تدريج به شدت تمرينات افزود . 
افزايش عملكرد ورزشي با تمرين در عصر 
اين نكته براي ورزشكاران ماهر كه در گروه هاي متفاوت عمل مي نمايند دوچندان داراي اهميت است . پژوهش ها متعددي در اين باره صورت گرفته شده‌است . در يكسري تحقيق كه در آن ها به ورزشكاران در صبح و عصر تمرين داده بودند , سود گرفتند كه تلاش ورزشي , اقتدار و توان در ورزشكاران در عصر خوب تر از صبح بود . 
شايسته ترين زمان ورزش براي چربي سوزي كدام است؟ 
نكات اساسي : 
در صورتي‌كه هدفتان از تمرين , ورزش قهرماني نيست ; نكته قابل توجه از حيث متخصصان فيزيولوژي ورزش اين است كه شما عادت به ورزش كردن را در الگوي زندگيتان بگنجانيد و اين كه دقيقا چه وقتي را به عمل اختصاص مي دهيد خيلي از اهميت بالايي برخوردار نيست . 
BN563T woman stretching on the beach 
در حالتي كه زمان داريد اينجانب به شما ورزش صبحگاهي را توصيه مي‌كنم , هنگامي روزتان را با كار آغاز مي‌كنيد بر كل روزتان تاثير مثبتي داراست و پژوهش ها نشان داده است افراديكه صبح ها ورزش مي نمايند بيشتر عادت به عمل هاي بدني را نگهداري مي‌نمايند و يك نكته ديگر اين است كه هنگامي صبح ورزش مي‌كنيد يعني فعاليتتان را قبلي از مشغله هاي كاري ديگرتان انجام داده ايد و قابليت و امكان اين كه مشغله هاي روزانه بازدارنده از ورزشتان شود زياد كم است . 
البته در صورتي‌كه صبح ها سرگرم ميباشيد اين را بدانيد كه هر موقع از روز صبح , ظهر و يا اين كه عصر ورزش فرمائيد زمان آن مضاعف بر روي كاهش وزن تاثيري ندارد و تن خيلي پرسرعت خويش را به زمان تمرين سازگار مي نمايد , چيزي كه اهميت دارااست اين است كه كه تنها ورزش فرمائيد و تا وصال به هدفتان عملكرد فرمائيد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.