شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

پرپشت كردن سرعت بالا ابرو با اين گياه موءثر

۱۲ بازديد

پرپشت كردن سرعت بالا ابرو با اين گياه موءثرتجميل الانف 
در‌حالتي كه از كم پشت شدن ابروها و يا اين كه ريزش آنان مشقت ميبريد با ما درين مقاله از جمهوري اسلامي ايران ناز همراه باشيد تا با گياهي فراوان اثرگذار كه ابروهايتان را پرپشت مي‌كند آشنايتان كنيم . 
ريزش ابرو در خانم ها مشكلي شايع است كه سبب ساز به كم پشت شدن ابروها مي شود . نيز چنين احتمالا شخص اختلال ريزش ابرو نداشته باشد البته به دليل قطور شدن تارهاي ابرو , اين موها در قبال رويش دوباره مقاومت كنند . ولي چه گونه مي‌توانيم اين اختلال را حل كنيم و ابروهاي پرپشتي داشته باشيم؟ما درين مقاله قصد داريم شما‌را با ۴ ماده گياهي آشنا نماييم 
كه به شما در داشتن ابروهايي قشنگ و پرپشت امداد مي نمايد . بعضي مواد ارگانيك رويش دوباره موها را در مدتي كوتاه امكان‌پذير مينمايند . مهم ترين تركيبات احياكننده ساختار گيسو به شرح زير است . 
پرپشت كردن پرسرعت ابرو با اين گياه اثرگذار 
روغن كرچك 
روغن كرچك براي از بين بردن شوره رمز مضاعف اثر گذار بوده و بر پرورش موي و چه بسا ابرو تاثير شگرفي ميگذارد . اين روغن خاصيت درماني متفاوت براي معالجه شوره و ارتقا رشدابرو داراست . 
روش استفاده از روغن كرچك براي تقويت ابرو به‌اين صورت است كه هر شب ابروهاي خويش را با آب گرم شسته و آن گاه يك پد پنبه اي را در روغن كرچك فرو برده و آن را بر روي ابرو خويش بماليد . بعد از آن اين روغن را به دوران سه دقيقه به آرامي با نوك انگشتان خويش ماساژ دهيد . اين روش را به بازه پنج عدد شش شب ادامه دهيد تا شاهد نتايج پرسرعت آن باشيد . 
روغن نارگيل 
روغن نارگيل ميتواند به پرورش دوباره موهاي شما ياري دهد . مطالعات زيادي اثرات اين را روغن را در ارتقا سرعت رويش موي تاييد كرده اند . كافي است مثل روش بالا كار كرده و نتايج يقين نكردني آن را ملاحظه كنيد . 
روغن بادام 
روغن بادام دربردارنده ويتامين E و آنتي‌اكسيدان بوده و فوايد بخش اعظمي براي پرورش مو رمز و ابرو دارااست . از اين قبلي روغن بادام با قابل انعطاف كردن پوست به رويش ابرو ياري شاياني كرده و به تارهاي مو راز شرايط ابريشمي زيبايي ميبخشد . 
آلوئه‌ورا 
آلوئه ورا يك ماده زياد موثر و دارنده خاصيت شگفت انگيزي براي پوست و گيسو است . كافي است صورت خويش را با آب گرم به خير شسته و ماده ژله‌اي آلوئه ورا را روي ابرو خويش ماساژ دهيد و به دوران نيم ساعت شكيبايي نمائيد تا اين ماده روي ابروهايتان قرار گيرد و آن گاه آن را با آب شست‌وشو دهيد . اين روش را هر روز به برهه زماني چهار تا شش هفته ادامه دهيد تا نتايج حيرت‌انگيز آن را نظاره‌گر باشيد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.