شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

برطرف كردن جاي جوش با اين ماسك جادويي

۱۳ بازديد

برطرف كردن جاي جوش با اين ماسك جادوييتجميل الانف صورتي صاف و براق و عاري از جاي جوش و آكنه آرزوي هر خانميست . به نقل از كشور‌ايران ناز درين مقاله مي‌خواهيم به شما فراگيري تهيه و تنظيم و استفاده از ماسكي را بدهيم كه با استفاده از آن صورتي صاف و براق پيدا مي كنيد و از شر جاي جوش راحت مي‌شويد 
چنانچه صورتتان دارنده چين و چروك و يا اين كه جاي جوش و آكنه است , پس احتمالا اين ماسك جادويي صرفا چيزي باشد كه به آن نياز داريد . اين ماسك آزمايش شده و پاسخ داده است! 
مواد مايحتاج : 
• 1 قاشق چايخوري عسل • 1 قاشق چايخوري آب ليموي نو ( ترجيحا طبيعي ) • يك دوم قاشق چايخوري دارچين • يك دوم قاشق چايخوري جوز هندي 
نحوه تهيه و تنظيم : 
در يك كاسه منزه و كوچك , تمام مواد را به طور كامل باهم تركيب فرمائيد . به نقل از پرشين او آن را به صورت برابر روي صورت و گردن بزنيد و از قرار دادن ماسك بدور ديده ها و دهن پرهيز كنيد . در بالا سوزش شم ميكنيد البته پس از يك‌سري دقيقه از بين خواهد رفت . اين ماسك را حدود 15 الي 20 دقيقه روي صورت نگاه داشته و بعد از آن با آب گرم بشوييد . 
صورت خويش را كم آب نمائيد و مرطوب كننده مورد‌علاقه تان را بزنيد . از اين ماسك يك يا اين كه دوبار در هفته استفاده فرماييد تا سود چشمگير آن را روي لك ها و چين و چروك صورت ملاحظه كنيد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.