شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

فراگيري روش درخشان كردن گيسو با آلمينيوم و آبليمو

۱۰ بازديد

فراگيري روش درخشان كردن گيسو با آلمينيوم و آبليموتجميل الانف شايد باورتان نشود بتوان با راههاي دم دست و ارزان و خانگي , موهايي به درخشاني موهاي بازيگران هاليوودي داشت! به نقل از جمهوري اسلامي ايران ناز داشتن موهاي براق و درخشان آرزوي هر خانميست . ولي روش داشتن موهاي درخشان چه مي باشد ؟ سر درخشان كردن موي با استفاده از آلمينيوم و آبليمو را با ما در جمهوري اسلامي ايران ناز فرا بگيريد ! با يك ورق آلومينيوم موهايتان را پرپشت و براق نماييد , به طور كامل حقيقت داراست روشي كه تحت عنوان راهي خانگي تحت عنوان تقويت و درخشان كننده گيسو و ولي رفع بي نقص شوره راز در برهه زماني يك ماه به شما توصيه مي‌كنيم . 
استفاده از توليدات آرايشي بهداشتي تحت عنوان درخشان كننده گيسو و آزمون روش هاي متعدد براي داشتن موهاي پرپشت و توانمند گهگاه شمارا به سود مطلوب نمي رساند ولي مدام راهي مي‌باشد كه اثبات شده و مفيد باشد پس شايسته ترين فعاليت آزمون روش هاي تاييد شده‌است به ويژه روش هاي خانگي كه با استفاده از مواد نخستين ارگانيك فعاليت مي نمايند . موهاي ما بر اثر آلودگي هوا , تغذيه و خصوصيت ژنتيكي گهگاه بي رنگ و كدر مي گردد . براي همين خيلي ها مي‌خواهند موهايي روشن و درخشان داشته باشند كه صد ولي به زيبايي آنان بيشتر از آنچه كه تصور كنيد مي‌افزايد نكته ديگر اين است كه متاسفانه اين ماسك ها و شامپوهاي درخشان كننده گيسو به خاطر تركيبات شيميايي و نمك فراوان سبب ساز ريزش گيسو ميگردند . ما به شما يك شيوه معمولي و شگفت آور براي درخشان كردن موي توصيه مي‌كنيم كه خير فقط با استفاده از اين ماسك موهايي روشن و درخشان داريد بلكه از ريزش گيسو جلوگيري مي نمايد و موها را درشت و كاركشته مي نمايد . فراگيري روش درخشان كردن موي با آلمينيوم و آبليمو 
مواد حتمي براي درخشان كردن گيسو 
يكي ليمو يا اين كه پرتقال يا اين كه گريپ فروت يكي موز يك و نيم ليتر شير آلومينيوم 
روش ساخت ماسك درخشان كننده موي و تقويت تار موهاي نازك 
كاري كه بايستي انجام دهيد خيلي بي آلايش است نخستين آب ليمو يا اين كه پرتقال يا اين كه گريپ فروت را پوست بگيريد آنگاه موز را در تركيب كن با شير تركيب نمائيد و سپس كليه را با نيز تركيب نماييد و موها را تماما با اين ماسك بپوشانيد و هم اكنون به تراز اساسي و مختلف از ماسك هاي ديگر مي رسيد و آن پوشاندن موها با ورق آلومينيوم است . راز را بدون نقص با آلومينيوم بپوشانيد و بگذاريد به برهه زماني نيم ساعت بماند و آن گاه با شامپو موها را بشوييد . اين مخلوط با آلومينيوم موها را خير فقط تقويت و فوق العاده مي نمايد بلكه آن براقيتي كه به دنبالش مي باشيد به موها كادو ميدهد . مهمتر اين كه شوره را نيز از راز شما بر طرف مي نمايد . كافيست آزمون نمائيد در هفته دو توشه اين عمل را انجام دهيد تا از فيض آن در پهنا يك ماه شگفت زده گرديد . براين اساس به راحتي با يك ماسك بي آلايش و آلومينيوم مي‌توانيد موهاي خويش را مختلف نماييد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.