شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

چه طور ناخن هايي قشنگ و بلند داشته باشيم؟

۱۲ بازديد

چه طور ناخن هايي قشنگ و بلند داشته باشيم؟تجميل الانف ر ادامه اين مقاله از تارنما جمهوري اسلامي ايران ناز در رابطه داشتن ناخن هايي درخشان و خوشگل پيشنهاد هايي را جمع آوري كرده ايم . 
ناخن هاي خوشگل , درخشان و منزه خير صرفا كاركشته مي‌باشند بلكه به زيبايي دست شما هم مي‌افزايند . بدون شك ناخن هاي درخشان مدام مورد تحسين قرار خواهند گرفت پس براحتي و فارغ از هزينه مازاد مي‌توانيد ناخن هايي خوشگل و درخشان داشته باشيد . 
ـ عدم استفاده از استون : وقتي كه مي‌خواهيد لاك هاي خويش را تميز نمائيد از استون خالص براي پاك كردن آن استفاده نكنيد بخاطر اين كه سبب ساز كم آب شدن ناخن هاي شما ميشود . اين دستور توان آنان‌را كسر كرده و زخم ديدن و شكستن ناخن را بهمراه خواهد داشت . 
ـ مانيكور ليمو : اكثر زمان ها به دليل تماس با مواد شيميايي , گرد و غبار و گرد و خاك لكه هاي رنگ زرد رنگي بر روي ناخن ها نمايان ميشود . آبليمو يك ادله مطلوب جهت كاهش آن‌ها هست پس شما مي‌توانيد از آبليمو براي از بين بردن لكه هاي زردرنگ , حاذق خيس شدن و درخشان شدن ناخن ها استفاده نماييد . اين عمل زياد بي آلايش است در خانه آبليمو را به ناخن هاي خويش مي ماليد . به اينصورت كه آبليمو را در يك ظرف مي ريزيد و ناخن هاي خويش را بمدت ۱۰ دقيقه در آن قرار مي دهيد . بعد سركه را با پاره اي آب گرم تركيب مي‌كنيد و ناخن هاي خويش را با استفاده از يك برس مسواك مي زنيد و منزه ميكنيد . 
ـ روغن زيتون : روغن زيتون يك داروي مطلوب و معمولي براي درخشش ناخن ها بشمار مي‌آيد . روغن زيتون گرم را بر روي ناخن هاي خويش بماليد . همينطور ميتوانيد چندين قطره روغن زيتون به آب گرم طولاني تر نماييد و دستان خويش را در آن غوطه ور نمائيد و ناخن هاي خويش را ماساژ دهيد . قبلي از اين كه لاك بزنيد روغن زيتون را مستقيما به ناخن هاي خويش بماليد و ۱ تا ۲ قاشق غذاخوري آبليمو به روغن زيتون طولاني تر فرماييد و دستان خويش را در آن بگذاريد . 
ـ وازلين : وازلين هم به داشتن ناخن هايي درخشان و براق ياري مي نمايد . پس از دوش به دست آوردن و يا اين كه گذشته از آن مي‌توانيد ناخن هاي خويش را با وازلين مالش دهيد . به اينصورت ناخن هاي شما از مواد مفيد سود مند خواهند شد . بگذاريد وازلين يكسري دقيقه بر روي ناخن هايتان بماند آنگاه آن را تميز فرماييد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.