طراحي سايت در مشهد

انجام عمل بيني در مشهد

یکشنبه ۰۷ اردیبهشت ۰۴

طراحي سايت در مشهد

۱۹ بازديد

۷ اصل متقاعدسازي سئو 
اصول هفت گانه متقاعدسازي و تاثيرگذاري سئو 
۷ اصل مهم متقاعدسازي از نظر پزشك رابرت چالديني فعاليت متقابل : چيزي به مخاطب خويش بدهيد , تا چيزي از وي بگيريد 
فراگيري با صرفه سازي تارنما اقرار كنيد… حتماً شده به تبليغي نگاه فرمائيد و با خودتان تصور كنيد “ اينجانب نيز به يكي‌از اين كوسن‌هاي قابل انعطاف و راحت نياز دارم . ” به احتمال فراوان , خودتان نيز درين مواقع , ته ذهنتان مي دانيد كه واقعاً اينطور نيست . شما به‌اين كوسن‌ها نياز نداريد . البته چيزي راجع بدين تبليغ , منجر شده بخواهيد گوشي تلفن را برداريد و يك جفت پيشنهاد بدهيد . آري , سئو شما بايستي قبلي از تمام شدن اين محصول , سئو خريد خويش را انجام دهيد . كاملاً نيز دراين مورد مجاب شده‌ايد . ولي چگونه؟ چه چيزي راجع بدين محصول سئو شمارا متقاعد به خريد كرده است؟ فراگيري باصرفه سازي وبسايت 
بگذاريد حقيقت را به شما بيان كنم – اصلاً ذهنيت شما به‌اين محصول اهميّت نمي‌دهد . تنها در يك ميانبر خيالي سئو افتاده است و بر طبق آن اخلاق مي كند . 
البته مراد ما از ميانبر خيالي چيست؟ در‌اين محرمانه مطالب خير صرفا مي فهميد كه ميانبر خيالي چه است و چرا به اخلاق و رفتار غير منطقي ما سبب ميشود , بلكه با ۷ اصل اصلي سئو براي متقاعدسازي مشتريان به گفته چالديني آشنا ميشويد . بله! به عبارتي اصولي كه هيچ ربطي به محصول يا اين كه سرويس ها ما ندارند , البته كماكان در فروش آن ها تاثيرگذار مي‌باشند . ما انسان‌هاي ماشيني و ميانبرهاي ذهنيمان 
are _ we _ robotsدرد عالي نيست . چنانچه بحثي در اين باره داريد , خواهشاً همين شرايط فعلي يك سوزن در دست خويش فرو نماييد . آي… شما درد خويش را با يك صدا نشان مي‌دهيد و ناخوداگاه دست خويش را عقب مي كشيد . چرا؟ واقعاً يك سوزن آنقدري درد ندارد كه بخواهيد چنين برخورد جدي‌اي به آن نشان دهيد . 
اين دقيقاً به عبارتي نكته‌اي است كه راجع به آن سخن مي كنيم : برخورد ما , ارتباطي به فهم ما از مورد ندارد . سئو همين كه به درد ناشي از سوزن تفكر كرديم , كافي بوده سئو تا يك الگوي رفتاري خودكار در ما فعال شود كه تمام بخش‌هاي منطقي ذهن را ناديده ميگيرد . آري , بنابراين است كه ما يك سئو ميانبر خيالي را تجربه مي كنيم . 
احتمال دارد بپرسيد چرا اينگونه است؟ 
يادگرفتن با صرفه سازي وبسايت 
خب , معاش چيز پيچيده‌اي است . هر روز بخش اعظمي حالت و تعيين متعدد همچون بمب بر راز ما فرود ميايد . ولي خوشبختانه ذهن ما به طوري درست شده تا اين فشار را با شناسايي الگوها در هر لحظه كم كند و به طور خودكار يك توالي دلخواه از واكنش‌هايي تمرين‌شده و صحيح را فعال نمايد . 
حقيقت اين است كه در عمده مواقع , ذهنيت شما با تبحر , سئو تمام تصميم‌هاي غير لازم را ميانبر ميزند و از آنان طفره مي رود . البته گهگاه نيز مي گردد كه به خودتان بياييد و مشاهده كنيد كاري كه مي كنيد , چندان منطقي نيست . مثلاً خريد يك كوزه دكوري از وب , ساعت ۲ شب . 
درحال حاضر بياييد به سراغ نظريه چالديني برويم و ببينيم اصلي‌ترين طرق مقاعدسازي با دقت به‌اين ميانبرهاي خيالي , از حيث وي چه مي‌باشند . با رابرت چالديني و اصول متقاعدسازي وي آشنا شويد! robertcialdini 
ما قرار است در‌اين محرمانه مطالب با اصولي آشنا گرديد كه در اين مورد به شما امداد اكثري خواهند كرد و به راحتي مي توانند بخت تبديل شدن مخاطبان شما به مشتري را ارتقا دهند و چه بسا راهكارهايي براي استفاده از آن‌ها به شما بدهيم . ولي گذشته از هر چيز , بگذاريد هر كه كه‌اين اصول را مطرح كرده , خوب تر بشناسيم . 
يك كدام از مطرح‌ترين اشخاصي كه تا به حالا در قضيه متقاعدسازي و روش‌هاي آن متن است , پزشك رابرت چالديني ( Robert Cialdini ) است . روانشناسي كه تا به حالا يكسري كتاب درباره ي متقاعدسازي منتشر كرده و بيش تر از ۲ ميليون ورژن از اين كتاب‌ها را در عالم به فروش رسانده است . كتاب وي به اسم “ تاثيرگذاري : روانشناسني متقاعدسازي ” سود سه سال تحقيق مي داني بود . تحقيقاتي كه در طي آن ها وي تحت عنوان مشتري به سراغ شركت‌هاي متفاوت ميرفت تا ببيند در معاش حقيقي و واقعي , تجارت‌ها چطور عملكرد مي نمايند مخاطبان خويش را متقاعد نمايند . 
يادگرفتن باصرفه سازي وبسايت 
وي در‌اين پژوهش ها متوجه شد كه اگر‌چه صدها تاكتيك متعدد براي جذب مشتري موجود هست , ولي در حقيقت فقط ۶ اصل جهاني ميباشند كه تمام اين تاكتيك‌ها را توضيح مي دهند و مي توانند به ما در متقاعدسازي مخاطبان خويش امداد نمايند . ۶ تا؟ البته ما كه گفته بوديم قرار است با ۷ روش متقاعدسازي آشنا گرديد . اشتباهي صورت نگرفته است . آقاي چالديني همين اين سال كتاب جديدي را منتشر كرد و در آن يك ضابطه هفتم را هم به ليست خويش بيش تر كرد . رسمي كه تا به درحال حاضر از زير

طراحي سايت در مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.