طراحي سايت در مشهد

انجام عمل بيني در مشهد

یکشنبه ۰۷ اردیبهشت ۰۴

طراحي سايت در مشهد

۲۵ بازديد

استراتژي حساس سئو يك تجارت با ثبات و مثال‌زدني چيست؟ 

طراحي سايت در مشهد

آموزش با صرفه سازي وبسايت 
دوستان خوب نزديك و صميمي به راحتي مساله سئو كليدي را از يكديگر نهفته مي‌نمايند . كانال‌هاي خبري دنيا , با وجود ادعاهاي خويش , مدام خبر ها را ويرايش مينمايند . كسب و امور نيز يك كت و شلوار شيك و مالامال زرق و برق مي پوشند تا دقت مشتريان سئو به دروغ‌هايشان جلب نشود . 
با اين حساب , اينجانب يك توضيح بيشتر براي اين قضيه ندارم : توافقي نهفته در جامعۀ ما ايراني‌ها موجود هست . صحت دارد كه ما به نيز درباره‌ي قيمت سئو صداقت شخصي و شفافيت كاري ميگوييم , ولي هريك در خلوت خويش مي دانيم كه‌اين حرف‌ها , كليه ظاهرسازي است . 
بگذاريد حرفم را بي آلايش بيان كنم : ما ايراني‌ها سئو در عمده مواقع مشغول ظواهر مي‌شويم و اصل صحبت را فراموش ميكنيم . عين همين حادثه , براي ارزش‌هايي همچون صداقت و شفافيت نيز افتاده استو برايمان بدل به ارزش‌هاي توخالي شده‌اند . شفافيت در كسب و كار : نادرست يا اين كه درست؟ 
اما , درين مقاله خير قرار است در زمينه‌ي صحيح و خطا بودن اخلاقي اين دو ايده ( يعني شفافيت و صداقت ) بخوانيد . خير كاري به صداقت در معاش شخصي و شفافيت در جامعه داريم . آدم‌هاي ديگري بايستي درين زمينه‌ها سخن نمايند . كار ما چيز ديگري است . وب لاگ ما يك مخاطب يعني كسب و امور . و يك مسئله معين يعني بازاريابي ( و گهگاه فروش ) دارااست . 
پس مسئله دعوا ما صرفا اين است سئو كه چرا داشتن شفافيت بيشتر در تجارت مي تواند به نفع كسب و كار شما باشد سئو و درآمدتان را ارتقاء دهد . 
عدم شفافيت و صداقت در يك تجارت مي تواند خطرناك باشد 
روي كلام اينجانب نيز مشخصاً با كسب و امور و علي الخصوص آنهايي است كه راه و روش كاملاً محافظه‌كارانه‌اي در قبال مشتريان خويش اتخاذ كرده‌اند . حتماً ميدانيد در زمينه‌ي كدام گونه از كسب و امور صحبت مي زنم . 
احتمالا شما نيز بدين تجارت‌ها حق بدهيد . احتمال دارد چه بسا خودتان يكي آن‌ها باشيد سئو و داده ها را از مشتريان پنهان نگه داريد . اما… سئو در شرايطي‌كه به شما نشان بدهم كه از روش شفافيت بيشتر و صداقت با مشتري ميتوانيد يك تجارت موفق‌تر را رقم بزنيد چطور؟ آن وقت چه مي‌گوييد؟ حاضريد يه خرده در سياست هاي خويش تغيير‌و تحول ساخت كنيد؟ حتما بخوانيد : تماشا نمائيد : آيا ما واقعاً بر تصميم‌هاي خويش احاطه داريم؟ اصلاً چرا اينجانب در امر شفافيت در كسب و كار مي‌نويسم؟ 
يك‌سري سال پيش بود كه با يك مقاله در خصوص تاثير واضح سازي در يك كسب و كار روبرو شدم ( و حتماً كارايي ميكنم در آتي آن را براي شما نيز ترجمه كنم . ) همين مقاله بود كه تعريف اينجانب از تجارت صحيح و برنده را صورت بخشيد . 
ولي , سخن آن اصلاً پيچيده فقدان . كاملاً برعكس . يك استراتژي بازاريابي واقعاً بي آلايش براي اخلاق و رفتار برندي داراي اعتبار و غالب را مطرح ميكرد : داده ها را به ساده‌ترين و مفهوم‌ترين صورت در اختيار مشتريان قرار دهيد و آن‌ها را از تمام واقعيت‌ها و مساله با خبر فرماييد . به دليل آنكه راهكار حياتي يك تجارت عالي اين است كه به مشتري ياري دهد شايسته ترين تصميم‌ها را ( به طور جداگانه و بي‌نياز از كمپاني ) بگيرد . 
دقيقاً همين دسته نگاه بود كه سبب ساز شده مدام به مشتريان نوين تمام داده ها و راهكارهايي كه در ذهن دارم را ارائه دهم و ياري كنم آن‌ها بفهمند كه دقيقاً بايستي چه كارهايي را براي موفقيت كسب و كار اينترنتي خويش انجام دهند و چرا . 
شفافيت در تبليغات به چه مضمون‌ است؟ 
البته اين نگاه اينجانب به كار ( و معاش ) مدام با مخالفت سايرافراد ( چه بسا گهگاه همياران خودم ) روبرو شده‌است . توضيحات مختلفي نيز در اين باره شنيده‌ام . 
“ در‌صورتي‌كه ما تمام داده ها را به مشتري بدهيم , ديگر وي چه نيازي به ما دارد؟ ” 
يا اين كه “ تو ذهنيّت اروپايي داري . در جمهوري اسلامي ايران اين روش پاسخ نخواهد اعطا كرد . ” 
گهگاه نيز به اينجانب گفته‌اند كه “ مشتري علاقه‌اي به شنيدن اين مساله ندارد و فقط هدفش انجام كار است . ” 
و مدام اين دست جملا‌ت بوده كه بحث‌هاي طولاني ما در امر اهميّت صداقت و شفافيت را استارت نموده است . هم اكنون نيز تحت عنوان يكي نويسندگان نوين , فرصتي برايم اتفاق افتاده كه در زمينه‌ي شفافيت در تجارت و تاثيرهاي مثبت آن با شما سخن كنم . قصد نيز ندارم اين مجال را به راحتي از دست بدهم . اميدوارم كه بتوانم با عارضه ها خويش به شما جرأت كافي براي ساخت تغيير‌و تحول در شيوه تجاريتان بدهم . 
پيشاپيش بيان كنم : شادمان ميشوم ( و درخواست دارم ) كه پس از تلاوت اين مقاله , لحاظ خويش را دراين باره با ما به اشتراك بگذاريد و عارضه ها موافقت يا اين كه مخالفت خويش با روشن سازي تجاري , و صداقت بيشتر با مشتريان را بيان نمائيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.