شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مدير اداره نظام مهندسي كنفرانس ملي «ايمني , بهداشت و محيط زيست» در مازندران برگزار ميگردد

۱۰ بازديد

مدير اداره نظام مهندسي كنفرانس ملي «ايمني , بهداشت و محيط زيست» در مازندران برگزار ميگرددآزمون نظام مهندسي شهرستان ساري , محسن قرباني امشب در گرد هم آيي تفاهم‌نامه به‌كارگيري مسؤول ايمني در كارگاه‌هاي ساختماني استان با اداره‌كل تعاون , فعاليت و رفاه اجتماعي استان , با تأكيد بر ضرورت همياري دستگاه‌هاي اجرايي داراي ربط در حوزه كاهش رويدادها ناشي از فعاليت , اذعان كرد : مازندران در موضوع ايمني عمل به‌ويژه در كارگاه‌هاي ساختماني پيشرو است و كاهش رويدادها ناشي از عمل در استان گواه اين كليدي است . كنفرانس ملي در مازندران برگزار ميشود 

او افزود : پيدايش حادثه ها ساختماني آسيب‌هاي اجتماعي را هم پيرو داراست و دقت ويژه به آن از ضروريات است . 
كنفرانس ملي در مازندران برگزار ميگردد اداره نظام مهندسي مازندران 
مدير اداره نظام مهندسي ساختمان مازندران با تأكيد بر ضرورت يادگرفتن در حوزه ايمني فعاليت در كارگاه‌هاي ساختماني , ذكر كرد : كمپاني در دوره‌هاي آموزشي ايمني فعاليت يكي ملزومات اداره براي ارتقاي اساس براي مهندسان است . 
اين مسؤول ذكر كرد : با اعتنا به تلاش دوچندان عالي استان درين حوزه , مازندران به‌عنوان دبيرخانه كنفرانس ملي HSE ( ايمني , بهداشت و محيط زيست ) در مرزو بوم تعيين شد و به‌همين خواسته هم اوليه كنفرانس در روزهاي پنج و ۶ دي ماه همين سال در مجتمع نفت محمودآباد با حضور مقامات كشوري برگزار مي شود . 
كنفرانس ملي در مازندران برگزار ميگردد قرباني انگيزه از اجراي اين تفاهم‌نامه را فراگيري و ارتقا مرحله علمي ـ مهارتي ايمني معرفي شدگان اداره و استفاده از آموزش‌ديدگان تحت عنوان مسؤولان ايمني كارگاه ساختماني به وسيله اداره‌كل تعاون , فعاليت و رفاه اجتماعي و با شركت كردن اداره نظام مهندسي ساختمان در اجراي مواد ۸۵ و ۸۶ ضابطه عمل و آيين‌نامه ‌كارگيري مسئول ايمني باشد . 
درين گرد هم آيي تفاهم‌نامه به‌كارگيري مسؤول ايمني در كارگاه‌هاي ساختماني مازندران با امضاي مديركل تعاون , عمل و رفاه اجتماعي و مديريت اداره نظام مهندسي ساختمان مازندران انعقاد شد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.